Despre mine

Fotografia mea
In interior mereu este ascuns adevararul adevarat despre fiecare dintre noi, desi ne ascundem adanc sa nu ne poata gasi nimeni cu adevarat, macar o persoana va stii sa ne faca sa ne deschidem sufletele.

Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 16 octombrie 2010

Bancuri

Hey!

Deciii....
Din plictiseala am facut cu Adinuscu` meu top 12 bancuri kre ne plac noua:X, si vroiam sa vedeti si voi!

1. cu media 10 :O:X :
Vine Judecata de Apoi. D-zeu cheama la el trei oameni: un rus, un german, un tigan. D-zeu ii roaga sa ii spuna ce fapte bune au facut in timpul vietii pt a-i trimite in Rai.
D-zeu: Tu ce-ai facut rusule?
R: Pai Doamne, eu am salvat un soldat ranit in razboi.
D: Bine mai! Dar tu, neamtule, ce-ai facut bun?
N: Mama prajea ceva si i-a sarit ulei incins in ochi si nu mai vede. Eu i-am inlocuit ochiul cu unul de sticla de vede cu el si prin ziduri.
D: Bine ma! Dar tu, tigane?
T: Fratele meu taia lemne si si-a taiat mana iar eu i-am lipit-o cu scuipat.
N: Cine a mai vazut asa ceva?
T: Ma-ta, cu ochiu' de sticla!

2. cu media 10
Doi nuntaşi la nuntă. Unul către celălalt: - E cea mai urâtă mireasă pe care am văzut-o la o nuntă! Celălalt sec: - E fiica mea! - A, mă scuzaţi, nu am ştiut că sunteţi tatăl miresei, spuse primul. - Nu sunt tatăl ei, boule, sunt maică-sa!

3. cu media 9.50
Tatăl lui Bulă gol, în camera lui, îşi punea un prezervativ. Deodată intră Bulă peste el în cameră. Tatăl lui, vizibil jenat, ca să nu-i vadă fiul erecţia se apleacă şi se preface că se uită pe sub pat după ceva. Bulă îl întreabă: - Ce faci tată? - Uite, am văzut un şobolan în cameră, s-a ascuns sub pat şi acum îl caut. La care Bulă: - Ahaa…şi… vrei să-l fuţi?

4. cu media 9.50
Măria se întoarce de la muncile câmpului şi îl găseşte pe Ion în bucătărie, gol, crăcănat, încercând să-şi bage în cur o franzelă. - Aoleu, Ioane, ce faci acilea?! - Îmi scosei măseaua aia, măi femeie, şi mi-o zis doctoru’ să mănânc după trei ore, da’ pe partea ailaltă.

5. cu media 9.50
La o petrecere se duce unul la o tipă şi o întreabă: - Dansezi? - Stai să mă duc să o întreb pe mama! - Auzi, întreab-o şi dacă te fuţi, să nu faci două drumuri!

6.cu media 9.50
Dupa vacanta de iarna doamna invatatoare ii intreaba pe elevi: -Cu ce v-ati ajutat familia in timpul vacantei?Spune,Ionescu -Am ajutat-o pe bunica la spalatul vaselor. -Dar tu, Popescu? -Am ajutat-o pe mama la curatenie. -Hai Bula, spune si tu -L-am ajutat pe bunicul meu sa taie lemne si un lemn mi-a sarit direct in p*** -Mai, Bula, nu-i frumos! Spune-o mai pe ocolite! A doua zi vine inspectia la ora doamnei invatatoare. Dupa ce Ionescu, Popescu, X, Y, etc. au raspuns, inspectorul i-a spus invatatoarea sa il puna si pe Bula. -Bine, Bula zi si tu. -L-am ajutat pe bunicul la taiat leme. Intr-o zi, un lemn a sarit si a luat-o prin gradina, pe dupa casa, prin sura si m-a lovit direct in p***!!!

7.cu media 9
O blonda se plimba prin cimitir la ora 12 noaptea; in spatele ei apare un vampir: - Sunt vampir si sug sange ! Blonda nu raspunde. - Sunt vampir si sug sange!Blonda tot nu-l baga in seama. Vampirul iar spune: - Sunt vampir si sug sange! Blonda foarte enervata de data asta, raspunde : -SI EU SUG P*** SI NU MA LAUD!

8.cu media 9

Parinte, am pacatuit… -Zi-mi, fiule! -Am fost la o petrecere… si acolo am intalnit o tanara… si o voce imi zicea: “Fa-o!… Uite cum arata!”; iar alta voce imi zicea: “Ai copii si nevasta acasa… nu o face!” -Si ce ai facut, fiule? -Pai… n-am facut-o, dar am pacatuit cu gandul… -Fiule, trebuie sa te duci acasa… si timp de o saptamana sa bei cate 3 galeti de apa pe zi. -De ce trei galeti, parinte? -Pentru ca asa bea un bou!

9. cu media 8.50

Un tip agăţă o femeie extrem de grasă şi o duce acasă; ajung ei în pat şi tipul se suie pe ea… După câteva momente o întreabă: - Auzi dragă, ai ceva împotrivă să stingem becul din tavan? - Nu, de ce, eşti pudic? - A, nu, dar mă arde la b*ci!

10. cu media 8.50

O blondă în benzinărie îşi umflă roata de la maşină prin ţeava de eşapament. O vede o altă blondă care-i spune soţului ei: - Ce proastă, nu vede că are geamurile deschise?

11. cu media 8.50
Un tip suna la usa unui apartament. Usa se deschide si apare o gagica tare… -Doamna, dumneavoastra stiti sa faceti sex? Fara nici un cuvant, gagica ii tranti usa in nas. A doua zi, tipul iar suna la usa, iar deschide gagica… -Doamna, dumneavoastra stiti sa faceti sex? La fel de suparata, gagica ii tranteste usa in nas. Seara discuta cu sotul ei, ii povesteste ce si cum. Acesta din urma decide sa ramana a doua zi acasa. Bineinteles, soneria se face auzita a doua zi. Gagica deschide usa si tipul pune obisnuita intrebare: -Doamna, dumneavoastra stiti sa faceti sex? Plina de tupeu, cu sotul ascuns dupa usa gata sa intervina, gagica raspunde: -Da! -Atunci, va rog sa faceti sex si cu sotul dumneavoastra, ca sa-mi lase nevasta in pace…

12. cu media 8
Intr-un salon de reanimare, toti conectati la aparate de mentinere a vietii. Electricianul baga capul pe usa: - Baieti, luati o gura mare de aer ca schimb o siguranta!

Sper sa va placa:X:*!

Un comentariu: