Despre mine

Fotografia mea
In interior mereu este ascuns adevararul adevarat despre fiecare dintre noi, desi ne ascundem adanc sa nu ne poata gasi nimeni cu adevarat, macar o persoana va stii sa ne faca sa ne deschidem sufletele.

Faceți căutări pe acest blog

duminică, 31 octombrie 2010

Zambetu`

Dupa postarea de ieri cu "lacrima"... prieteni aia putini pe care ii mai am mi-au sarit in cap>:D<....

Am vrut sa subliniez ce mi-a spus o persoana foarte draga mie>:D<:X

"Tu vrei bataie gravvv...``prietenii care nu mai sunt, inseamnaa k nu au fost..oarecum adevarati..si spun oarecum[dar nu dezvolt subiectul]..ce pnm!...plangi dupa ei? stai fata mea linistita k te iuuub eu cat 2...am trecut si eu prin asta..stii foarte bine..dar m`am jucat prin noroi,nu am plans..m`am ridicat,m`am scuturat si am mers mai departee..sincer..nu`mi pare rau k i`am pierdut..duca`sa dracu..nu au fost prieteni! de ce sa le arat ca imi pare rau?..le arat ca ma descurc si fara ei...si ma ai pe mine...."

:X Te iubesc buay ptr k tu ai fost langa mne mereu, ai ras cu mne, ai plans cu mne, si m-ai ridicat cand am cazut:X!
Mi-ai sters lacrima si ai transformat-o in zambet... Acest zambet e din inima ptr tne>:D< ptr k stiu ca nu as putea trai fara sa fii alaturi de mne:X!


Te iubesc! Si iti multumesc din sufletzel`:X !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu